29 Haziran 2009 Pazartesi

Rıdvan Şimşek:Çok Çalışacağım



Karşıyaka’dan transfer ettiğimiz genç oyuncu Rıdvan Şimşek, büyük bir camiaya transfer olduğunu ve çok çalışması gerektiğini söyledi.
16. Akdeniz Oyunları'nda mücadele eden 21 Yaş Altı Milli Takımı'nda yer alan Rıdvan Şimşek, yaptığı açıklamada, çok güçlü ve büyük bir duygu yaşadığını ifade ederek, ''18 yaşında büyük bir camiaya gidiyorum. Çok mutluyum, inşallah sonu da iyi olur'' dedi.
Rıdvan, genelde sağ bek oynadığını, ancak sağ kanatta da görev alabileceğini belirterek, oyun karakteri olarak hız ile tekniğini birleştirmeyi becerebildiğini ifade etti. Geçtiğimiz sezon iyi oynadığını düşündüğünü anlatan Rıdvan, ''Geçtiğimiz sezon 2-3 asist yaptım. Ancak savaşçı karakterimle, top tekniğimle göze battığıma inanıyorum” dedi.
Teknik Direktörümüz Mustafa Denizli'nin kendisini istemesinin büyük önem taşıdığını söyleyen genç futbolcumuz, ''Ben daha yolun başındayım, futbol benim için şimdi başlıyor. Bundan sonra futbol hayatım daha önemli. Çünkü göz önündeyim, daha çok çalışmalıyım. Kendimi BJK Nevzat Demir Tesisleri'ne kapatıp, 2 çalışıyorsam 4 çalışacağım. İnsanların bana olan güvenini sarsmamam, orada da devam ettirmem lazım. Menajerim ve aileme sadece futbola konsantre olacağıma dair söz verdim'' diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder