29 Haziran 2009 Pazartesi

'Beşiktaşlı İsmail'olmak istiyor


Gaziantepspor'dan Turkcell Süper Lig'in son şampiyonu Beşiktaşımıza transfer olarak dikkatleri üzerine çeken İsmail Köybaşı, ''Kendime (Beşiktaşlı İsmail) dedirtmek istiyorum'' dedi.

Gaziantepspor'dan Turkcell Süper Lig'in son şampiyonu Beşiktaşımıza transfer olarak dikkatleri üzerine çeken İsmail Köybaşı, ''Kendime (Beşiktaşlı İsmail) dedirtmek istiyorum'' dedi.Köybaşı, tatilini geçirdiği memleketi Hatay'ın İskenderun ilçesine bağlı Karaağaç beldesinde, AA muhabirine yaptığı açıklamada, futbola 15 yaşında İskenderunspor'un altyapısında başladığını, ardından amatör lig takımlarından Kartalspor'a, buradan da Gaziantepspor'un altyapısına transfer olduğunu söyledi.

Futbol oynamak için babasından izin alana kadar akla karayı seçtiğini belirten Köybaşı, , şöyle konuştu:''Beni çok iyi yetiştiren ailemin desteğini her zaman arkamda gördüm. Babam derslerime önem vermemi istediğinde, hem okulumda başarılı oldum, hem de futbol hayatımda. Kartalspor bana çok şey kattı. Başkan Sedat Uysal'a ve antrenörlerime şükran borçluyum. Buradan Gaziantepspor altyapısına transfer oldum. İki yıl kaldığım bu takımda Nurullah Sağlam hocamın büyük desteklerini gördüm. Oynadığım 26 maçın 25'inde ilk onbirde yer aldım.''

Beşiktaş'a transferinin futbol kariyeri için önemli bir nokta olduğunu belirten Köybaşı, başarılı olmak için tüm gücüyle çalışacağını belirtti.Kendisine ''Beşiktaşlı İsmail'' dedirtmek istediğini ifade eden Köybaşı, şöyle devam etti:

''Küçüklüğümden beri hayran olduğum futbolcular var. Örneğin aynı mevkide oynadığım Brezilyalı Roberto Carlos'un hayranıyım. Çok başarılı olmayı istiyorum. Taşıdığım sorumluluğun bilincindeyim. Biz futbolculara çok önemli sorumluluk düşüyor, giydiğimiz formanın hakkını vermek ve iyi temsil etmek. Şampiyonlar Ligi'nde oynamak bir hayaldi. Şimdi, bu hayalimi de gerçekleştirmek yolunda emin adımlarla ilerliyorum. Allah'ın izniyle ülkemizi ve takımımızı orada da çok iyi temsil edeceğimize inanıyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder